page_banner

Pompa di calore termodinamica

 

2Principiu termodinamicu di una pompa di calore

Una pompa di calore hè una macchina chì trasferisce u calore da un locu à l'altru. Agisce cum'è un climatizzatore o un furnace. U prucessu di sta macchina implica u muvimentu di l'aria da l'esterno à l'internu senza aduprà assai energia. Hè capaci di pruduce l'aria calda è fridda sicondu a temperatura hè desiderata. In i ghjorni caldi, a pompa di calore tira l'aria fridda da l'esternu è hè capaci di rinfriscà l'aria in casa o vitture. Quandu hè friddu fora, hè capaci di fà a listessa cosa, ma tira in calore da l'aria fora à ambienti caldi.

 

U Sistema Solare Termodinamicu unisce duie tecnulugia incomplete, a pompa di calore è u cullettore solare termale.

E pompe di calore sò un equipamentu abbastanza efficace, ma u calore chì pruducenu da u so cumpunente rinnuvevule varieghja solu secondu i cambiamenti in a temperatura di l'ambiente. I cullettori solari termali sò a megliu fonte di calore in i ghjorni caldi è assolellati, ma sò totalmente inefficienti ogni volta chì ùn ci hè micca sole. A Tecnulugia Solare Termodinamica riesce à superà e limitazioni di e tecnulugia di a pompa di calore è di i cullettori solari.

Per mezu di u liquidu di rinfrescante (R134a o R407c) chì copre un circuitu chjusu, u liquidu entra in u pannellu solare è soffre l'azzione di u sole, a pioggia, u ventu, a temperatura ambientale è altri fattori climatichi. Duranti stu prucessu, u liquidu guadagna calore in una manera più favorevule chè una pompa di calore. Dopu à sta tappa, u calore hè trasferitu à un scambiatore cù l'aiutu di un picculu compressore, chì riscalda l'acqua. U sistema funziona ancu quandu ùn ci hè micca u sole è ancu di notte, furnisce l'acqua calda à 55C, ghjornu è notte, grandine, piova, ventu o lustru, à u cuntrariu di u sistema termale solare tradiziunale.

U cunsumu d'energia di u sistema hè basicamente u stessu cum'è un compressore frigorifico chì face u liquidu circulate. Ùn ci sò micca ventilatori chì aiutanu à u prucessu di evaporazione, o ciculi di scongelamento, chì implicanu un cunsumu d'energia innecessariu, à u cuntrariu di ciò chì succede cù e pompe di calore.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022