page_banner

Pompa di calore assistita da u solar - Parte 1

1

\Una pompa di calore assistita da u solar (SAHP) hè una macchina chì rapprisenta l'integrazione di una pompa di calore è pannelli solari termichi in un solu sistema integratu. Di solitu sti dui tecnulugii sò usati separatamente (o solu pusendu in parallelu) per pruduce l'acqua calda. In questu sistema, u pannellu solare termale svolge a funzione di a fonte di calore à bassa temperatura è u calore pruduttu hè utilizatu per alimentà l'evaporatore di a pompa di calore. L'obiettivu di stu sistema hè di ottene un COP altu è poi pruduce energia in una manera più efficaci è menu caru.

Hè pussibule di utilizà ogni tipu di pannellu termale solare (foglia è tubi, roll-bond, pipa di calore, piastre termiche) o hibridu (mono / policristalline, film sottile) in cumminazione cù a pompa di calore. L'usu di un pannellu hibridu hè preferibile perchè permette di copre una parte di a dumanda di l'electricità di a pompa di calore è riduce u cunsumu d'energia è, per quessa, i costi variabili di u sistema.

Optimization

L'ottimisazione di e cundizioni di u funziunamentu di stu sistema hè u prublema principali, perchè ci sò dui tendenzi opposti di u funziunamentu di i dui sottosistemi: per esempiu, una diminuzione di a temperatura di evaporazione di u fluidu di travagliu genera un aumentu di u termale. efficienza di u pannellu solare ma una diminuzione di u rendiment di a pompa di calore, cù una diminuzione di u COP. U scopu di l'ottimisazione hè nurmalmente a minimizazione di u cunsumu elettricu di a pompa di calore, o l'energia primaria necessaria da una caldaia ausiliaria chì furnisce a carica micca cuperta da fonte rinnuvevule.

Cunfigurazioni

Ci hè dui cunfigurazioni pussibuli di stu sistema, chì sò distinti da a prisenza o micca di un fluidu intermediu chì trasporta u calore da u pannellu à a pompa di calore. I machini chjamati espansione indiretta utilizanu principarmenti l'acqua cum'è un fluidu di trasferimentu di calore, mischju cù un fluidu antigelu (di solitu glycol) per evità fenomeni di furmazione di ghiaccio durante u periodu invernu. I machini chjamati espansione diretta ponenu u fluidu refrigerante direttamente in u circuitu idraulicu di u pannellu termale, induve a transizione di fasa si svolge. Sta seconda cunfigurazione, ancu s'ellu hè più cumplessa da un puntu di vista tecnicu, hà parechji vantaghji:

(1) un megliu trasferimentu di u calore pruduciutu da u pannellu termale à u fluidu di travagliu chì implica una efficienza termale più grande di l'evaporatore, ligata à l'assenza di un fluidu intermediariu;

(2) a presenza di un fluidu evaporante permette una distribuzione uniforme di a temperatura in u pannellu termale cù un cunsequente aumentu di l'efficienza termica (in cundizioni di u funziunamentu normale di u pannellu solare, l'efficienza termica lucale diminuisce da l'entrata à l'output di u fluidu perchè u fluidu). a temperatura aumenta);

(3) aduprendu un pannellu solare hibridu, in più di u vantaghju descrittu in u puntu precedente, l'efficienza elettrica di u pannellu aumenta (per considerazioni simili).

Rimarca:

Certi di l'articuli sò pigliati da Internet. Se ci hè una violazione, per piacè cuntattateci per sguassà. Sè site interessante in i prudutti di a pompa di calore, per piacè cuntattate a cumpagnia di a pompa di calore OSB, simu a vostra megliu scelta.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022