page_banner

R290 cum'è u futuru refrigerante in e pompe di calore d'aria

Articulu morbidu 1

In questu cortu articulu, vogliu riassume perchè a pompa di calore OSB hè impegnata à u propanu cum'è gasu refrigerante invece di altre soluzioni assai populari.

Duranti questi mesi, dopu à a liberazione di l'inverter OSB è avà cù l'inverter OSB EVI, assai installatori è diseggiani ci anu dumandatu perchè ùn producemu micca pompe di calore cù R32.

U primu è probabilmente unu di i più impurtanti hè da u Puntu di vista Ambientale. Se ùn site micca familiarizatu cù u GWP (Global Warming Potential), u GWP hè una misura relativa di quantu calore un gasu di serra intrappulà in l'atmosfera. R32 hè cumpostu da 50% R410A è 50% R125. Dunque, malgradu avè un GWP più bassu cà R410A, hè sempre un valore altu paragunatu à i refrigeranti naturali, cum'è CO2 o propanu.

Per quessa, da u nostru puntu di vista, u R32 hè una soluzione intermedia trà i refrigeranti attuali utilizati è u futuru, i refrigeranti naturali.

Un altru puntu impurtante, soprattuttu quandu avemu parlatu di pompe di calore aria-source hè a mappa di u funziunamentu. Per quessa, in a nostra prima gamma di pompe di calore, scommettemu per i compressori EVI (Enhanced Vapor Injection), chì riducenu e limitazioni di u R410A per pruduce alte temperature à temperature esterne assai bassu. In u casu di l'R32, hè veru chì i compressori R32 anu una efficienza più alta è usanu una quantità più chjuca di refrigerante (15% menu di carica di gasu cumparatu à R410A) cù un rendimentu di riscaldamentu megliu à temperature ambientali più basse.

Malgradu questu, u mapu di u funziunamentu di u R32 hè assai simili à l'R410A è per e pompe di calore di l'aria, i pruduttori cercanu ancu suluzioni cù a tecnulugia EVI. A prossima stampa hè stata presa da Danfoss Commercial Compressors R32 Compressor Technology è ci hè un paragone trà un R32 EVI Compressor cù u standard R410A.

Se paragunate sta stampa cù a prossima, da u Catalogu di Copeland. Pudete verificà chì u R32 o R410 envelope operatore cù u R290, u equilibriu hè chjaramente posizionatu cù u R290.

Dans les pompes à chaleur traditionnelles à air, les températures de production d'eau chaude sanitaire sont autour de 45ºC-50ºC sans support auxiliaire. In certi unità specifiche, pudete ghjunghje sin'à 60ºC, ma in u casu di l'R290, e pompe di calore ponu pruduce più di 70ºC. Questu hè assai impurtante per a produzzione d'ACS, ma ancu s'è vo vulete adattà a vostra vechja installazione è mantene i vostri vechji radiatori. Grazie à questu, avà hè pussibule di travaglià direttamente cù radiatori è micca di cambià tutte l'installazione.

Queste trè ragioni anu posizionatu a pompa di calore OSB in favore di u R290. Cridemu fermamente chì u futuru passa per u propanu cum'è refrigerante. CUIDÀ DI U PIANETA È CUIDÀ A VOSTRA COMFORT

Rimarca:

Certi di l'articuli sò pigliati da Internet. Se ci hè una violazione, per piacè cuntattateci per sguassà. Sè site interessante in i prudutti di a pompa di calore, per piacè cuntattate a cumpagnia di a pompa di calore OSB, simu a vostra megliu scelta.


Tempu di post: 09-09-2023