page_banner

Festival di a mità di vaghjimu

1

U Festival Mid-Autumn hè un festival tradiziunale di Cina. A ghjente si uniscerà per celebrà sta festa. Significa unione. In u ghjornu andemu à u mercatu per cumprà verdura. frutta è carne. Avemu ancu compru parechje torte di luna. Perchè a sera tutta a famiglia cenarà inseme. Quandu simu vultati in casa, prepareremu a cena tutti inseme.

 

A sera, a maiò parte di i membri di a famiglia cinese è i parenti sò tornati è anu una ricca cena inseme. Parleremu è beiemu vinu cù l'altri. Dopu à a cena, godimu a luna piena è manghjemu torte di luna. A luna deve esse assai grande è tonda ogni festa di u Mid-autumn.

 

I zitelli caminaranu per a strada cù una bella lanterna in decoru cù i so caratteri di cartoni preferiti. Dentru a lanterna pò esse una candela illuminata, o perle di lampa di sicurezza.

 

A festa di a mità di u vaghjimu hà tutta a storia interessante.

Longu tempu fà in una di e dinastie di a Cina, ci era un rè chì era assai crudele à u populu è ùn hà micca gestionatu bè u paese. A ghjente era cusì arrabbiata chì certi valenti suggerenu di tumbà u rè. Allora anu scrittu note chì dicenu u locu è l'ora di a riunione è i mettenu in torte. U 15thghjornu di l'8th mese ogni persona era dettu di cumprà i pasticci. Quand'elli anu manghjatu anu scupertu e note. Allora si sò riuniti per fà un attaccu subitu à u rè.

 

Da tandu u populu cinese celebra u 15thghjornu di u mese lunar d'aostu è manghja "torte di luna" in memoria di quellu avvenimentu impurtante.

 

In a fabbrica di pompa di calore OSB, celebreremu stu festival cù barbecue è manghjà frutti, manghjà torte di luna, manghjendu un bon pastu tutti inseme.

Speremu chì a nostra risata è piacè vi ponu infettà!


Tempu di post: 21-oct-2022