page_banner

Agenzia Internaziunale di l'Energia: U mercatu di pompe di calore hè prontu à decollà, è u voluminu di vendita di l'UE aumenterà 2,5 volte in 2030

2

L'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA) hà indicatu in un rapportu publicatu u marcuri chì a crisa energetica glubale hà acceleratu a trasfurmazioni di l'energia, è e pompe di calore efficienti, à risparmiu energeticu è à pocu carboniu sò ancu diventate una nova scelta. Hè previstu chì e vendite glubale di pompe di calore aumenteranu à un livellu record in i prossimi anni.

 

In u rapportu speciale "U futuru di e pompe di calore", l'IEA hà fattu una prospettiva globale globale nantu à e pompe di calore. A tecnulugia di a pompa di calore hè una nova tecnulugia energetica chì hà attiratu assai attenzione in u mondu in l'ultimi anni. In particulare, a pompa di calore hè un dispositivu chì pò ottene energia di calore di bassa qualità da l'aria naturale, l'acqua o a terra, è furnisce energia di calore d'alta qualità chì pò esse usata da e persone attraversu u travagliu di energia.

 

L'IEA hà dettu chì a pompa di calore hè una soluzione efficiente è amica di u clima. A maiò parte di l'edificazioni in u mondu ponu utilizà a pompa di calore per u riscaldamentu, chì pò aiutà i cunsumatori à risparmià soldi è riduce a dependenza di i paesi à i combustibili fossili.

 

U mercatu di a pompa di calore hà sperimentatu una forte crescita in l'ultimi anni per via di costi più bassi è incentivi forti. In u 2021, u voluminu di vendita globale di pompa di calore hè aumentatu di quasi 15% annu annu, cumpresu u voluminu di vendita di l'UE aumentatu di circa 35%.

 

Per fà fronte à a crisa energetica glubale, a vendita di pompe di calore in 2022 hè prevista per ghjunghje à un livellu record, soprattuttu in Europa. In a prima mità di u 2022, e vendite di certi paesi anu più chè radduppiatu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

 

L'IEA crede chì, se i guverni prumove in successu i so scopi di riduzzione di emissioni è di sicurezza energetica, da u 2030, a vendita annuale di pompe di calore di l'UE pò cresce da 2 milioni di unità in 2021 à 7 milioni di unità, equivalenti à un aumentu di 2,5 volte.

 

U direttore di l'IEA Birol hà dettu chì a pompa di calore hè una parte indispensabile di a riduzione di emissioni è u sviluppu, è ancu una suluzione per l'UE per risolve a crisa energetica attuale.

 

Birol hà aghjustatu chì a tecnulugia di a pompa di calore hè stata ripetuta è pruvata, è pò travaglià ancu in e cundizioni climatichi più freti. I pulitici duveranu sustene pienamente sta tecnulugia. E pompe di calore ghjucanu un rolu chjave per assicurà u riscaldamentu di a casa, prutegge e famiglie vulnerabili è l'imprese da i prezzi elevati, è ghjunghje à i scopi climatichi.

 

Sicondu i dati di l'IEA, secondu u prezzu di l'energia attuale, u costu di l'energia salvata da e famiglie europee è americane chì cambianu à pompe di calore ogni annu varieghja da $ 300 à $ 900.

 

In ogni casu, u costu di l'acquistu è l'installazione di pompe di calore pò esse duie à quattru volte di e caldaie à gasu, chì esige u guvernu per furnisce u sustegnu necessariu. Attualmente, più di 30 paesi anu implementatu incentivi finanziarii per pompe di calore.

 

L'IEA stima chì da u 2030, e pompe di calore puderanu riduce l'emissioni glubale di diossidu di carbonu da almenu 500 milioni di tunnellate, chì hè equivalente à l'emissioni di diossidu di carbonu annuali attuali di tutte e vitture europee. Inoltre, e pompe di calore ponu ancu risponde à alcuni di i bisogni di i settori industriali, in particulare in l'industria cartaria, alimentaria è chimica.

 

Birol hà elogiatu chì tutte e cundizioni per u decollo di u mercatu di a pompa di calore sò stati pronti, chì ci ricorda a pista di sviluppu di e tecnulugia di i veiculi fotovoltaici è elettrici. E pompe di calore anu risoltu e preoccupazioni più pressanti di parechji decisori pulitichi in quantu à l'accessibilità energetica, a sicurezza di l'approvvigionamentu è a crisa climatica, è ghjucanu un enorme putenziale ecunomicu è ambientale in u futuru.


Tempu di posta: 06-Jan-2023