page_banner

Cumu a Pulonia hè diventata u mercatu di pompa di calore in più rapida crescita in Europa

1 (tresoru)

Cù a guerra in Ucrania chì ubliga à ognunu à ripensà e so strategie energetiche è fucalizza nantu à sbarazzà di l'impurtazioni di carburanti fossili russi, mantenendu ciò chì resta da l'accessibilità di l'approvvigionamentu energeticu, e tattiche go-to ghjunghjenu parechji scopi di pulitica energetica à u stessu tempu. . U settore di a pompa di calore polacca pare fà cusì.

Mostra u tassu di crescita più veloce per e pompe di calore in Europa in 2021 cù una espansione di u mercatu di 66% in generale - più di 90,000 unità installate ghjunghje à un totale di più di 330,000 unità. Per capita, più pompe di calore sò state installate l'annu passatu cà in altri mercati emergenti chjave di pompa di calore, cum'è a Germania è u Regnu Unitu.

In vista di a fiducia di a Pulonia in u carbone per u riscaldamentu, cumu hà fattu u mercatu polaccu di a pompa di calore ottene una crescita cusì rimarchevule? Tutti i segni puntanu versu a pulitica di u guvernu. Attraversu u prugramma di l'aria pulita di deci anni chì hà iniziatu in 2018, a Pulonia furnisce quasi 25 miliardi di euro per rimpiazzà i vechji sistemi di riscaldamentu à carbone cù alternative più pulite è migliurà l'efficienza energetica.

In più di furnisce sussidii, parechje regioni in Pulonia anu cuminciatu à eliminà gradualmente i sistemi di riscaldamentu di carbone per mezu di regulamentu. Prima di queste interdizioni, i tassi di installazioni di pompa di calore eranu modesti cù una crescita limitata annantu à l'anni. Questu mostra chì a pulitica pò fà una grande differenza in guidà u mercatu versu un riscaldamentu pulitu luntanu da i sistemi di riscaldamentu di carburanti fossili contaminanti.

Restanu trè sfide da affruntà per u successu cuntinuatu. Prima, per e pompe di calore per esse più benefiche in quantu à a prutezzione di u clima, a generazione di l'electricità deve cuntinuà nantu à a strada versu a decarbonizazione (più rapida).

In siconda, e pompe di calore duveranu esse un elementu di flessibilità di u sistema, piuttostu cà una tensione nantu à a dumanda di punta. Per questu, i tariffi dinamichi è e suluzioni intelligenti sò rimedii abbastanza faciuli, ma necessitanu intervenzione regulatorie, cume a cuscenza di i cunsumatori è a vuluntà di l'industria per andà in più.

In terzu, si deve piglià misure proattive per evità e potenziali interruzioni di a catena di supply chain è per assicurà abbastanza di una forza di travagliu qualificata. A Pulonia hè assai ben posizionata in e duie zone, essendu avà un paese altamente industrializatu cù una educazione tecnica eccellente.


Tempu di post: 21-oct-2022