page_banner

Cumu funziona una pompa di calore di acqua salata / acqua

2

Cum'è tutte e altre pompe di calore, una pompa di calore di salmu / acqua funziona nantu à u listessu principiu: Prima, l'energia termale hè estratta da a terra è poi trasferita à u refrigerante. Questu evapora è hè in più cumpressu cù un compressore. Questu ùn solu aumenta a so pressione, ma ancu a so temperatura. U calore resultanti hè assorbita da un scambiatore di calore (condensatore) è trasmessu à u sistema di calefaccia. Pudete amparà in dettu nantu à cumu funziona stu prucessu in l'articulu Cumu funziona a pompa di calore di salmu / acqua.

In principiu, u calore geotermalu pò esse estratto da una pompa di calore di a terra in dui maneri: o via cullettori geotermali chì sò disposti vicinu à a superficia o via sonde geotermali chì penetranu finu à 100 metri in a terra. Fighjemu à e duie versioni in e seguenti sezzioni.

I cullettori geotermali sò posti sottu terra

Per caccià u calore geotermicu, un sistema di pipa hè stallatu horizontale è in forma di serpentina sottu a linea di fretu. A prufundità hè di circa unu à dui metri sottu à a superficia di u prato o di a terra. In u sistema di pipa circula un mediu di salmuera fatta di liquidu frost-proof, chì assorbe l'energia termale è a trasferisce à u scambiatore di calore. A dimensione di l'area di u cullettivu necessariu dipende, frà altri cose, da a dumanda di calore di l'edificiu in quistione. In pratica, hè 1,5 à 2 volte l'area chì deve esse riscaldata. I cullettori geotermali assorbanu l'energia termale da vicinu à a superficia. L'energia hè furnita da a radiazione solare è l'acqua di piova. In cunseguenza, a cundizione di a terra ghjoca un rolu decisivu in u rendiment energeticu di i cullettori. Hè impurtante chì l'area sopra u sistema di pipa ùn hè micca asfaltata o custruita. Pudete leghje più nantu à ciò chì deve esse cunsideratu quandu si ponenu i cullettori geotermali in l'articulu Collettori geotermali per pompe di calore di salmu / acqua.

 

E sonde geotermali estrae u calore da i strati più profondi di a terra

Una alternativa à i cullettori geotermali sò sonde. Cù l'aiutu di i fori, i sondi geotermali sò affundati verticalmente o in un angulu in a terra. Un mediu di salmuera scorri ancu attraversu, chì assorbe u calore geotermicu à una prufundità di 40 à 100 metri è u passa à un scambiatore di calore. Da una prufundità di circa deci metri, a temperatura ferma custanti tuttu l'annu, cusì e sonde geotermali travaglianu in modu efficace ancu à temperature esterne assai basse. Anu ancu bisognu di pocu spaziu in quantu à i cullettori geotermali, è ponu ancu esse usatu per rinfriscà in l'estiu. A prufundità di u foru dipende ancu da a dumanda di calore è a conduttività termale di a terra. Siccomu parechji strati d'acqua sotterranea sò penetrati in un foru di sin'à 100 metri, u permessu deve esse sempre ottenutu per a perforazione di fori.


Tempu di Postu: 14-Mar-2023