page_banner

Agenzia Internaziunale di l'Energia: a pompa di calore pò risponde à u 90% di a dumanda di riscaldamentu glubale, è a so emissione di carbone hè più bassa di quella di u fornu à gas (Parte 2)

U rendiment staghjunali di a pompa di calore hè statu constantemente migliuratu

Per a maiò parte di l'applicazioni di riscaldamentu spaziale, u coefficientu tipicu di u rendiment staghjunali di a pompa di calore (indice di rendiment energeticu annu mediu, COP) hè aumentatu in modu stabile à quasi 4 da u 2010.

Hè cumunu per u cop di pompa di calore per ghjunghje à 4,5 o più altu, soprattuttu in i climi relativamente miti, cum'è a regione mediterranea è a Cina cintrali è miridiunali. À u cuntrariu, in i climi freti estremi, cum'è u nordu di u Canada, a bassa temperatura esterna riducerà u rendiment energeticu di e tecnulugii dispunibili attualmente à una media di circa 3-3,5 in l'invernu.

In l'ultimi decennii, a trasfurmazioni da a tecnulugia senza inverter à inverter hà miglioratu l'efficienza. Oghje, a tecnulugia di cunversione di freccia evita a maiò parte di a perdita di energia causata da u stop è u principiu di a tecnulugia di cunversione non frequenza, è riduce l'aumentu di a temperatura di u compressore.

Regolamenti, normi è etichette, è ancu i prugressi tecnologichi, anu guidatu i migliuramentu globale. Per esempiu, dopu chì u standard minimu di efficienza energetica hè statu elevatu duie volte, u coefficientu mediu di prestazioni staghjunali di e pompe di calore vendute in i Stati Uniti hà aumentatu rispettivamente da 13% è 8% in 2006 è 2015.

In più di più migliure in u ciculu di compressione di vapore (per esempiu, per mezu di cumpunenti di a prossima generazione), se vulete aumentà u coefficient di rendiment staghjunali di a pompa di calore à 4,5-5,5 da 2030, avete bisognu di suluzioni orientate à u sistema (per ottimisà l'energia). usu di tuttu u bastimentu) è l'usu di refrigeranti cù un putenziale di riscaldamentu glubale assai bassu o zero.

In cunfrontu cù e caldaie à condensazione à gas, e pompe di calore ponu risponde à u 90% di a dumanda di riscaldamentu globale è avè una impronta di carbonu più bassa.

Ancu se e pompe di calore elettriche ùn contanu micca più di u 5% di u riscaldamentu globale di l'edifiziu, ponu furnisce più di u 90% di u riscaldamentu globale di l'edificiu à longu andà è avè emissioni di diossidu di carbonu più bassu. Ancu cunsiderendu l'intensità di carbone upstream di l'electricità, e pompe di calore emettenu menu diossidu di carbonu cà a tecnulugia di caldaia à gasu di condensazione (di solitu operanu à 92-95% di efficienza).

Dapoi u 2010, basandu nantu à a migliione cuntinua di u rendiment di l'energia di a pompa di calore è a generazione di energia pulita, a cobertura potenziale di a pompa di calore hè stata assai migliurata da 50%!

Dapoi u 2015, a pulitica hà acceleratu l'applicazione di a pompa di calore

In Cina, i sussidi sottu u pianu d'azzione di cuntrollu di a contaminazione di l'aria aiutanu à riduce u costu di l'installazione è l'equipaggiu iniziale. In February 2017, u Ministeru di a prutezzione di l'ambiente di a China lanciatu sussidii per i surghjenti di l'aria pompe di calore in diverse pruvince di Cina (per esempiu, RMB 24000-29000 per casa in Pechino, Tianjin è Shanxi). U Giappone hà un pianu simili à traversu u so pianu di conservazione di l'energia.

Altri piani sò specificamente per e pompe di calore di a terra. In Pechino è in tutti i Stati Uniti, u 30% di u costu d'investimentu iniziale hè soporta da u statu. Per aiutà à ottene u scopu di implementazione di 700 milioni di metri di pompa di calore di a terra, a Cina hà prupostu sussidi supplementari (35 yuan / m à 70 yuan / M) per altri campi, cum'è Jilin, Chongqing è Nanjing.

I Stati Uniti esigenu i prudutti per indicà u coefficiente di rendiment staghjunali di u riscaldamentu è u standard minimu di efficienza energetica di a pompa di calore. Stu sistema di Incentivi Basatu in Prestazioni pò migliurà indirettamente u rendimentu futuru incuraghjendu a cumminazione di pompa di calore è fotovoltaica in modu d'autousu. Dunque, a pompa di calore cunsumerà direttamente l'energia verde prodotta in u locu è riduce u cunsumu di energia netta di a reta publica.

In più di i normi obligatorii, l'etichetta di rendiment di riscaldamentu spaziale europeu usa a stessa scala di pompa di calore (almenu Grade A +) è caldaia di combustibili fossili (finu à u gradu A), in modu chì u so rendimentu pò esse direttamente paragunatu.

Inoltre, in Cina è in l'UE, l'energia utilizata da e pompe di calore hè classificata cum'è energia termale rinnuvevule, per ottene altre incentivi, cum'è rimborsu di l'impositu.

U Canada cunsidereghja u requisitu obligatoriu di un fattore di efficienza più grande di 1 (equivalente à 100% di efficienza di l'equipaggiu) per u rendiment energeticu di tutte e tecnulugia di riscaldamentu in u 2030, chì pruibisce in modu efficace tutte e caldaie tradiziunali di carbone, di petroliu è di gas. .

Riduce e barriere à l'adopzione in i mercati più grandi, in particulare per i mercati di rinnuvamentu

Per u 2030, a parte di u calore residenziale furnita da e pompe di calore globale deve esse triplicata. Per quessa, e pulitiche anu bisognu di affruntà i barrieri di selezzione, cumpresi i prezzi di l'acquistu precoce elevati, i costi operativi è i prublemi legati di i stock di custruzzione esistenti.

In parechji mercati, u risparmiu potenziale in u costu di stallazione di e pompe di calore in quantu à u gastru energeticu (per esempiu, quandu si passa da caldaie à gas à pompe elettriche) generalmente significa chì e pompe di calore pò esse solu ligeramente più prezzu in 10 à 12 anni, ancu. s'elli anu un rendimentu energeticu più altu.

Dapoi u 2015, i sussidi sò stati dimustrati efficaci per cumpensà i costi iniziali di e pompe di calore, inizendu u sviluppu di u mercatu è accelerà a so applicazione in novi edifici. L'annullamentu di stu supportu finanziariu pò impedisce assai a popularisazione di e pompe di calore, in particulare e pompe di calore di a terra.

A rinnuvazione è a sustituzione di l'equipaggiu di riscaldamentu pò ancu esse parte di un quadru di pulitica, postu chì l'implementazione accelerata in edifizii novi solu ùn serà micca abbastanza per triplicate e vendite residenziali da u 2030. L'implementazione di pacchetti di rinnuvamentu chì implicanu l'aghjurnamentu di cumpunenti è di l'equipaggiu di l'edifiziu riducerà ancu. u costu di stallazione di a pompa di calore, chì pò cuntà circa 30% di u costu d'investimentu tutale di a pompa di calore d'aria è occupanu 65-85% di u costu d'investimentu tutale di a pompa di fonte.

L'implementazione di a pompa di calore deve ancu predichendu e mudificazioni di u sistema di energia necessarie per risponde à a SDS. Per esempiu, l'opzione di cunnessione à i pannelli solari fotovoltaici in situ è ​​di participà à i mercati di risposta di a dumanda farà più attrattivi di e pompe di calore.

Agenzia Internaziunale di l'Energia: a pompa di calore pò risponde à u 90% di a dumanda di riscaldamentu glubale, è a so emissione di carbone hè più bassa di quella di u fornu à gas (Parte 2)


Tempu di post: 16-mar-2022