page_banner

VANTAGGI DI POMPE DI CALORE INVERTER SUPPORTI A VELOCITÀ SINGULA DI PRODUZIONE FISSA

A decisione di installà una pompa di calore hè una grande decisione per fà per u pruprietariu. A rimpiazzà u sistema tradiziunale di riscaldamentu di carburanti fossili cum'è una caldaia di gasu cù una alternativa rinnuvevule hè quellu chì a ghjente passa assai tempu a ricerca prima di impegnà.

Sta cunniscenza è sperienza ci hà cunfirmatu, senza dubbitu, chì una pompa di calore inverter offre vantaghji significativi in ​​quantu à:

  • Efficienza energetica annuale più alta
  • Meno probabilità di avè prublemi cù a cunnessione à a reta elettrica
  • Requisiti spaziali
  • A vita di una pompa di calore
  • Cunfortu generale

Ma chì hè di e pompe di calore inverter chì li face a pompa di calore di scelta? In questu articulu avemu da spiegà in dettagliu e sfarenze trà elli è e pompe di calore di output fissu duie unità è perchè sò a nostra unità di scelta.

 

Chì ghjè a diffarenza trà e duie pompe di calore ?

A diffarenza trà una pruduzzione fissa è una pompa di calore inverter si trova in cumu furnisce l'energia necessaria da a pompa di calore per risponde à e richieste di riscaldamentu di una prupietà.

Una pompa di calore à output fissu funziona in continuu sia esse attivata sia spenta. Quandu hè accesa, a pompa di calore di output fissa funziona à 100% di capacità per risponde à a dumanda di riscaldamentu di a pruprietà. Continuarà à fà questu finu à chì a dumanda di calore hè cumpleta è poi ciculu trà l'accensione è a spegnimentu di un grande buffer in un attu di equilibriu per mantene a temperatura dumandata.

Una pompa di calore inverter, in ogni modu, usa un compressore di velocità variabile chì modula a so pruduzzione aumentendu o diminuendu a so velocità per currisponde esattamente à i bisogni di a dumanda di calore di l'edificiu cum'è a temperatura di l'aria esterna cambia.

Quandu a dumanda hè bassa, a pompa di calore riduce a so pruduzzione, limitendu l'usu di l'electricità è l'eserciziu postu nantu à i cumpunenti di a pompa di calore, limitendu i cicli di partenza.

Disposizione 1

L'impurtanza di dimensionà currettamente una pompa di calore

In essenza, l'output di un sistema di pompa di calore è cumu furnisce a so capacità hè centrale à u dibattitu inverter vs output fissu. Per capiscenu è apprezzà i benefici di prestazione offerti da una pompa di calore inverter, hè impurtante capisce cumu hè a dimensione di una pompa di calore.

Per determinà a dimensione di a pompa di calore necessaria, i diseggiani di u sistema di pompa di calore calculanu quantu calore a pruprietà perde è quantu energia hè necessaria da a pompa di calore per rimpiazzà stu calore persu per via di perdite di tela o di ventilazione in un edifiziu. Utilizendu e misurazioni pigliate da a pruprietà, l'ingegneri ponu determinà a dumanda di calore di a pruprietà à a temperatura esterna di -3OC. Stu valore hè calculatu in kilowatts, è hè questu calculu chì determina a dimensione di a pompa di calore.

Per esempiu, se i calculi determinanu chì a dumanda di calore hè di 15 kW, una pompa di calore chì produce una putenza massima di 15 kW hè necessaria per furnisce u riscaldamentu è l'acqua calda à a pruprietà tuttu l'annu, basatu annantu à a temperatura di l'ambienti attuale richiesta da BS EN 12831 è u temperatura minima prughjettata per l'area, nominalmente -3OC.

A dimensione di a pompa di calore hè significativa per u dibattitu inverter versus pompa di calore di output fissu perchè quandu una unità di output fissu hè stallata, serà in funzione à a so capacità massima quandu hè accesa, indipendentemente da a temperatura esterna. Questu hè un usu inefficient di energia perchè 15 kW à -3OC pò solu bisognu di 10 kW à 2OC. Ci sarà più principiatu - stop cycles.

Una unità di drive inverter, però, modula a so pruduzzione in un intervallu trà 30% è 100% di a so capacità massima. Se a perdita di calore di a pruprietà determina una pompa di calore 15kW hè necessariu, una pompa di calore inverter chì varieghja da 5kW à 15kW hè installata. Questu significa chì quandu a dumanda di calore da a pruprietà hè à u più bassu, a pompa di calore hà da travaglià à u 30% di a so capacità massima (5kW) in quantu à i 15kW utilizati da una unità di output fissa.

 

L'unità guidate da inverter offrenu una efficienza assai più grande

In cunfrontu cù i sistemi di riscaldamentu tradiziunali di combustibili fossili, sia e pompe di calore di output fissu sia inverter offrenu livelli assai più alti di efficienza energetica.

Un sistema di pompa di calore ben cuncepitu furnisce un coefficient of performance (CoP) trà 3 è 5 (dipende ASHP o GSHP). Per ogni 1 kW di energia elettrica utilizata per alimentà a pompa di calore, restituverà 3-5 kW di energia termica. Mentre chì una caldaia di gas naturale furnisce una efficienza media di circa 90 - 95%. A pompa di calore furnisce circa 300% + efficienza più grande di a combustione di combustibili fossili per u calore.

Per ottene a massima efficienza da una pompa di calore, i pruprietarii sò cunsigliati di lascià a pompa di calore in continuu in u fondu. Lascià a pompa di calore accesa mantene una temperatura cuntinuu stabile in a pruprietà, riducendu a dumanda di riscaldamentu "piccu" è questu hè più adattatu per unità inverter.

Una pompa di calore inverter modularà continuamente a so pruduzzioni in u fondu per furnisce a temperatura coherente. Reagisce à i cambiamenti in a dumanda di calore per assicurà chì a fluttuazione di a temperatura hè mantenuta à u minimu. Mentre chì una pompa di calore di output fissu ciculerà continuamente trà a capacità massima è u zero, truvendu u equilibriu ghjustu per furnisce a temperatura necessaria in bicicletta più spessu.

15 20100520 EHPA Lamanna - cuntrolli.ppt

Meno usura cù una unità inverter

Cù una unità di output fissa, u ciclismu trà l'accensione è u spegnimentu è u funziunamentu à a capacità massima mette micca solu l'unità di pompa di calore in tensione, ma ancu a rete di alimentazione elettrica. Creendu surge in ogni ciclu di partenza. Questu pò esse ridutta cù l'usu di l'iniziu suave, ma questi sò propensi à falli dopu solu uni pochi anni di funziunamentu.

Cume a pompa di calore di output fissu si accende, a pompa di calore attraverà un incrementu in u currente per fà u principiu. Questu mette l'alimentazione elettrica sottu stress è ancu e parti meccaniche di a pompa di calore - è u prucessu di accensione / spegnimentu in bicicletta si mette parechje volte à ghjornu per risponde à e richieste di perdita di calore di a pruprietà.

Una unità inverter, invece, utilizza compressori Brushless DC chì ùn anu micca un veru spike di partenza durante un ciclu di partenza. A pompa di calore principia cù una corrente di partenza zero amp è cuntinueghja à custruisce finu à ghjunghje à a capacità necessaria per risponde à e richieste di l'edificiu. Questu pone l'unità di a pompa di calore è l'alimentazione elettrica sottu menu stress mentre hè più faciule è più liscia à cuntrullà cà una unità on/off. Hè spessu u casu chì induve parechje unità di start / stop sò cunnessi à a reta, questu pò causà prublemi è u fornitore di rete pò ricusà una cunnessione senza aghjurnamenti di rete.

Risparmi soldi è spaziu

Unu di l'altri aspetti attrattivi di installà una unità inverter-driven hè à tempu i soldi è i bisogni spaziali chì ponu esse salvati eliminendu a necessità di adattà un cisterna di buffer o pò esse assai più chjuca se u cuntrollu di a zona di riscaldamentu di u pavimentu hè utilizatu.

Quandu si stallanu una unità di output fissu in una prupietà, deve esse lasciatu spaziu per installà un cisterna tampone à fiancu, circa 15 litri per 1kW di capacità di pompa di calore. U scopu di u cisterna buffer hè di almacenà l'acqua pre-riscaldata in u sistema chì hè prontu per esse circulatu intornu à u sistema di riscaldamentu cintrali nantu à a dumanda, limitendu i cicli on / off.

Per esempiu, dite chì avete una stanza di spare in a vostra casa chì raramente utilizate chì hè stabilitu à una temperatura più bassa di l'altri stanze di a casa. Ma avà vulete usà quella stanza è decide di vultà u termostatu. Aghjustate a temperatura, ma avà u sistema di riscaldamentu deve risponde à a nova dumanda di calore per quella stanza.

Sapemu chì una pompa di calore di output fissu pò funziunà solu à a capacità massima, cusì hà da cumincià à travaglià à a capacità massima per scuntrà ciò chì hè in realtà una frazzioni di a dumanda di calore massima - perdi assai energia elettrica. Per scaccià questu, u cisterna di buffer mandarà l'acqua pre-riscaldata à i radiatori o u riscaldamentu di u pavimentu di a stanza di spare per riscaldallu, è utilizate a pruduzzione massima di a pompa di calore per rinfriscà u cisterna di buffer è probabile un surriscaldamentu di u buffer. tank in u prucessu prontu per a prossima volta chì hè chjamatu.

Cù una unità inverter-driven installata, a pompa di calore serà aghjustendu à una pruduzzione più bassa in u sfondate è ricunnosce u cambiamentu di a dumanda è aghjustà a so pruduzzione secondu a bassa variazione di a temperatura di l'acqua. Questa capacità, dunque, permette à i pruprietarii di risparmià i soldi è u spaziu necessariu per installà un grande buffer tank.


Tempu di post: Jul-14-2022