page_banner

Riscaldatori d'acqua à pompa di calore

1

In Australia, i HPWH custituiscenu circa 3 per centu di i riscaldatori d'acqua in usu. À l'epica di u prufilu di u produttu 2012 ci era circa 18 marche è circa 80 mudelli separati di HPWH in u mercatu in Australia, è 9 marche è mudelli 25 in Nova Zelanda.

 

Chì ghjè un riscaldatore d'acqua di pompa di calore?

I riscaldatori di l'acqua di a pompa di calore assorbanu u calore da l'aria è u trasferisce à l'acqua calda. Per quessa, sò ancu chjamati "pompe di calore à fonte d'aria". Funzionanu à l'electricità, ma sò circa trè volte più efficaci cà un riscaldatore d'acqua elettricu convenzionale. Quandu s'utilice in l'ambiente ghjusta, risparmianu energia, risparmianu soldi è riducenu l'emissioni di gas di serra.

 

Cumu funziona?

Una pompa di calore travaglia nantu à u listessu principiu cum'è un frigoriferu, ma invece di pompà u calore da a frigorifera per mantene a freschezza, pompanu u calore in l'acqua. L'electricità hè aduprata per pompà un refrigerante attraversu u sistema. U refrigerante trasferisce u calore assorbutu da l'aria à l'acqua in u tank.

 

Diagramma 1. Funzionamenti di una pompa di calore

Un diagramma chì spiega cumu funziona un riscaldatore d'acqua.

E pompe di calore funzionanu per mezu di l'usu di un refrigerante chì evapora à basse temperature.

 

Ci sò parechji passi in u prucessu:

Un refrigerante liquidu passa per un evaporatore induve piglia u calore da l'aria è diventa un gasu.

U gas refrigerant hè cumpressu in un compressore elettricu. Cumpressà u gasu face a so temperatura per aumentà cusì chì diventa più calda di l'acqua in u tank.

U gasu caldu scorri in un condensatore, induve passa u so calore à l'acqua è torna in un liquidu.

U refrigerant liquidu poi scorri in una valvula di espansione induve a so pressione hè ridutta, chì permette di rinfriscà è entra in l'evaporatore per ripetiri u ciculu.

Una pompa di calore usa l'electricità per guidà u compressore è u fan, invece, à u cuntrariu di un riscaldatore d'acqua di resistenza elettrica tradiziunale chì usa l'electricità per scaldà direttamente l'acqua. A pompa di calore hè capaci di trasferisce una quantità assai più grande di energia di calore da l'aria circundante à l'acqua, chì a rende assai efficace. A quantità di calore chì pò esse trasferitu da l'aria à l'acqua dipende da a temperatura di l'ambienti.

 

Mentre a temperatura esterna hè più altu ch'è u refrigerante friddu, a pompa di calore assorbe u calore è u move à l'acqua. A più calda l'aria esterna, più faciule hè per a pompa di calore per furnisce l'acqua calda. Quandu a temperatura esterna diminuisce, menu calore pò esse trasferitu, per quessa chì e pompe di calore ùn sò micca bè in i posti induve a temperatura hè bassa.

 

Per chì l'evaporatore permette à u calore per esse assorbutu continuamente, ci vole à esse un suministru constante di aria fresca. Un fan hè utilizatu per aiutà u flussu di l'aire è caccià l'aria rinfriscata.

 

Pompe di calore sò dispunibuli in dui cunfigurazioni; sistemi integrati/compatti, è sistemi split.

 

Sistemi integrati / compacti: u compressore è u tank di almacenamentu sò una sola unità.

Sistemi split: u tank è u compressore sò separati, cum'è un sistema di climatizazione split.


Tempu di post: 25-06-2022